Yetişkin Öğretiminde Ölçme Değerlendirme Eğitimi

YETİŞKİN ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME DEĞERLENDİRMEYE BAKMANIN YENİ BİR YOLU

Öğrenmeye Yönelik Ölçme Değerlendirme

Yetişkin Öğretiminde Ölçme Değerlendirme EğitimiYetkinlikler, Önemli Sorular, Taksonomi ve Anlamanın 6 Yolu İle Değerlendirmeye Farklı Merceklerle Bakmak®

“Öğrenmenin Anahtar Performan Göstergeleri”  L-KPI

  • Anlama Köprüleri ile 3 Katmanlı Zihin Modeli ve Taksonomik Senkronizasyon ®
  • Yeni Nesil Yetkinlikler, Davranışsal Göstergeleri ve İndikatörler ®
  • Sorgulama 
  • Temel, Önemli ve Altın Sorular 
  • Makro- Mikro Kavramlar®
  • Değerlendirme Blokları ®
  • Benchmarklar
  • Değerlendirmede öğretimi çerçeveleyen mercekler®
  • Neyi, neden, nasıl ölçüyor ve değerlendiriyoruz?
  • Ders içi ölçme araçlarının geliştirilmesi “Giriş- Çıkış Noktaları”
  • Ne tür sorgulamalar öğrenenleri kalıcı anlama ve iş performansına götürür?

Program Koordinatörü:
Öğr. Gör. Zafer Erkoç
0532 238 18 39 
z.erkoc@iku.edu.tr

İKÜ Sürekli Eğitim Merkezi
İstanbul Kültür Üniversitesi | E-5 Karayolu Üzeri, 34156 Bakırköy, İstanbul
Ofis: 90 212 498 47 31 – 46 89