Bu eğitimin amacı:
Elektronik ortamda ürün ve hizmetin tanıtılabileceği, günümüz teknoloji dünyasında geleneksel medyaya göre daha avantajlı ve tercih oranı yüksek olan bir pazarlama yöntemidir. Dijital pazarlamanın amacı ise, nelerin görüntülendiğini, ne sıklıkta ve ne kadar süreyle satış dönüşümleri gerçekleştiğini, hangi içeriğin çalıştığını veya çalışmadığını izlemek, müşterilerle hızlı ve anında iletişim kurabilmek ve doğru hedef kitleye ulaşmaktır.
Ayrıca eğitimin bir amacı ise Geleceğin platformlarını tanıma ve sanal evrene girişin firmalara olan faydalarının aktarılmasıyla markanın gelecekteki konumunun günümüzde şekillendirilmesini sağlamaktır.
Program İçeriği
- Dijital Gözlükle Pazarlamaya Bakış
- Dijital Pazarlamanın Hayatımızdaki Yeri
- Dijital Pazarlama Ekosistemi
- Dijital Pazarlama Bir Farklılık Mıdır?
- Marka ve Tüketici Arasındaki Dijital Bağ
- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) ve Arama Motoru Pazarlaması (SEM) Arasındaki Farklılıklar
- Mobil Platformlar
- Online Mağazacılık
- E-Posta Pazarlama
- İçerik Pazarlama
- Sosyal Medya
- Reklamların Hayatımızdaki Yeri
- Metaverse Dünyasına Giriş
- Metaverse Platformları ve Kullanım Amaçları
- Metaverse Dünyasına Markaların Giriş Şekilleri
- Sorular, Cevaplar, Yorumlar, Düşünceler, Örnek Olaylar
- Dijital Pazarlama ve Metaverse Uygulamalarına İlişkin Örnekler ile Kapanış
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video, görseller ve oyunlaştırma teknikleri ile interaktif olarak gerçekleştirilmektedir.