Anahtar Performans İndikatörlerimiz

İKÜSEM Anahtar Performans İndikatörleri, temel yeterlilikleri listeleyen aşağıdaki üç ana başlık altında yapılandırılmıştır:

  • Öğrenme hizmetinin verilmesine ilişkin yeterliliklerdir ve aşağıdakileri içerir:
    • Öğrenme teorisini uygulama,
    • Öğrenme metodolojisini uygulama,
    • Öğrenmeyi destekleyici materyalleri seçme ve kullanma,
    • Özel ihtiyaçlar ve çeşitliliklerle ilgilenme,
    • Öğrenmeyi değerlendirme,
    • Konu alanında uzmanlık,
    • Öğretim programı oluşturma,
    • Öğrenme ihtiyaçlarını belirleme,
    • Öğrenme teknolojisini uygulama,
       
  • Bir öğrenme yardımcısı olarak bireyin kişisel niteliklerine ilişkin bireysel yeterliliklerdir ve aşağıdakileri içerir:
    • Etkin dinleme ve iletişim,
    • Sunum yapma,
    • İnsanları motive etme,
    • Kolaylaştırma,
    • Anlaşmazlıkları yönetme,
    • Sürekli mesleki gelişim,
    • Bilgi teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma,
    • Eşitlik ve çeşitlilik konularında duyarlılık,
    • İş ahlakı veya değerler beyanına bağlılık,
    • Kültürlerarası yeterlilikler,
    • Rehberlik, danışmanlık ve yol gösterme,
       
  • Öğrenme hizmetlerinin verilmesinden İKÜSEM akademik ve idari çalışanlarının, öğrenmeyi müşterilerin iş hedeflerine aktarma yeteneğine ilişkin iş yeterlilikleridir ve aşağıdakileri içerir:
    • Yenilikçi olma ve yeni teknolojilerin kullanımı,
    • Ticari zekâ (planlama, bütçeleme),
    • İlgili tarafların yönetimi,
    • Öğrenme politikalarının formülasyonu ve düzenlemesi,
    • İlgili taraflarla iletişim ağı kurma, örneğin irtibat sağlama ve ilişkiler kurma,
    • İş performansının yönetimi,
    • İşin sürekli değişen doğasını anlamak, örneğin sosyal, teknolojik, endüstriyel, politik ve kültürel düzeyde,
    • İletişimi yönetmek için teknoloji kullanma,
    • Organizasyonel gelişim ve etkinlik üzerinde çalışma
    • Öğrenmenin idaresi

Referans: ISO 9001:2015 ve BSI 29990’a göre 7.2. Yeterlilik 
7.3. Farkındalık 
  ISO 9001:2015 7.5 Dokümante Edilmiş Bilgi